Loading...

Retail Future

Svrha. Inovacija. Rast.

O KONFERENCIJI

10 GODINA| TISUĆE SUDIONIKA | STOTINE TVRTKI
Tijekom proteklih devet izdanja, Summit je okupio više od 3000 sudionika, više od 400 tvrtki i preko 200 sponzora, čime je postao vodeća platforma za razmjenu znanja,
uvid u tržišne trendove i umrežavanje ključnih aktera FMCG sektora.

Pozivamo sve dosadašnje i nove sponzore da budu dio ovog posebnog izdanja te se pridruže obilježavanju deset godina sadržajno najbogatijeg
i najutjecajnijeg događaja u industriji.

Rezervirajte datum – 4. studenoga – i ne propustite najveće izdanje Summita dosad. 10. FMCG Retail Summit dolazi s više energije, sadržaja i iznenađenja nego ikad!
FMCG Summit Zagreb predstavlja najveće godišnje okupljanje FMCG industrije u Hrvatskoj. Kao centralni događaj u trgovini,
pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, ovaj summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu.

Domaći, regionalni i svjetski stručnjaci sastaju se na FMCG Summitu kako bi dijelili svoja iskustva, uvide i savjete.
Cilj je prenijeti znanje i prakse koje će sudionici moći primijeniti u narednom razdoblju kako bi stekli prednost u odnosu na konkurenciju.



4. STUDENOGA 2025.

MOZAIK EVENT CENTAR ZAGREB


Najveće godišnje okupljanje FMCG industrije!


SREDIŠNJI TRGOVAČKI DOGAĐAJ U HRVATSKOJ


Box-img
ZAŠTO FMCG SUMMIT?

FMCG SUMMIT, pod pokroviteljstvom vodećih domaćih trgovačkih lanaca, na jednom mjestu okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i prateće industrije.

Box-img
NETWORKINGNA PRVOM MJESTU

Provedite dan s kolegama iz FMCG sektora, iskoristite priliku i poslušajte predavanja stručnjaka i predstavnika industrije, obogatite svoju mrežu kontakata, razmijenite iskustva, predstavite svoje proizvode i usluge.

Box-img
EDUKACIJA & RAZMJENA ISKUSTAVA

FMCG SUMMIT okuplja domaće, regionalne i međunarodne stručnjake koji dijele iskustva i spoznaje, ali i savjete kako usvojene prakse i znanja pretvoriti u prednosti u odnosu na konkurenciju u narednom razdoblju.

U FOKUSU
GLOBALNI TRENDOVI
LJUDI & PRAKSE
KATEGORIJE
ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA
UPRAVLJANJE PODACIMA
PROMOCIJE
POVEĆANJE PRODAJE
RETAIL PEJZAŽ
Box-img
PROFIL SUDIONIKA
  • trgovci svih kanala
  • proizvođači
  • distributeri
  • IT & upravljanje podacima
  • digitalne platforme
  • agencije
Box-img
POZICIJE
  • CEOs & generalni direktori
  • country & area menadžeri
  • rukovoditelji prodaje
  • key accounts
  • menadžeri kategorija
  • marketing/trade/brand menadžeri
  • PR & communication menadžeri
  • konzultanti
Box-img
FMCG SUMMIT U BROJEVIMA
  • 300+ sudionika po događaju
  • 150+ tvrtki
  • 10+ izlagača
  • 8+ sati razmjene iskustava i edukacije
  • 2+ sata pauza za druženje

Infographic

AGENDA

MOZAIK EVENT CENTAR ZAGREB

04.11.2025

08:00 - 09:00
Registracija sudionika i doručak
09:00 - 10:45
Uvodni  govor
Jelena Lazarić, glavna urednica InStore magazina


PIS: Trgovine bez radnog vremena - Budućnost maloprodaje?

Tomislav Peras, direktor Prodaje i marketinga

Pametne trgovine bez osoblja, otvorene 24 sata dnevno, mijenjaju pravila igre u maloprodaji. Tehnologije poput Grab & Go sustava, RFID-a i samonaplate omogućuju brzo, jednostavno i bezgotovinsko iskustvo kupovine – ali otvaraju i pitanja krađe, kontrole pristupa te spremnosti kupaca na potpuni self-service. Kroz primjere iz prakse u Europi analiziramo što funkcionira, što ne, i gdje je tržišni potencijal za FMCG sektor u Hrvatskoj. Je li trgovina bez radnog vremena samo tehnološki trend ili održiv model budućnosti? 

Potrošačko iskustvo kao ključna prednost brenda: Uvid u ponašanje i očekivanja kupaca 
Jasmin Vakufac, Senior Client Executive, NielsenIQ

„To je moj brend i samo njega kupujem.” Ima li danas potrošač „svoj“ brend ili su se njegove navike promijenile i javlja li se spremnost za alternativu, prvenstveno misleći na razmatranje kupovine trgovačke robne marke? Donosimo pregled kretanja FMCG industrije u Hrvatskoj, potrošačkih navika s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke te s kojim se današnjim izazovima susreću u pridobivanju potrošača. 

Konzum – kako zadržati fokus u dinamičnim vremenima
Zoran Mitreski, Izvršni direktor Fortenova grupe za maloprodaju i predsjednik Uprave (CEO) Konzuma

Kao čelni čovjek vodećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj, Zoran Mitreski predstavit će ključne strateške odrednice Konzuma. Fokus kompanije bio je i ostao na ljudima, bez obzira na promjene s kojima se kontinuirano suočava cijelo tržište. Kroz konkretne primjere i iskustva, sudionici će dobiti vrijedan uvid u to kako Konzum odgovara na zahtjeve kupaca, zaposlenika, poslovnih partnera i zajednice, u vremenima u kojima globalni i lokalni izazovi postaju pravilo umjesto iznimke, a tržište je konkurentnije i dinamičnije nego ikad.


GMD Solutions: Sve u 1! Kako doći do savršenog rješenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru?
Goran Sovilj, direktor prodaje, GMD NextGen Retail & FMCG Communication Partner


U dinamičnom svijetu maloprodaje i FMCG industrije, brendovi moraju razvijati personalizirana, pravovremena i učinkovita rješenja kako bi privukli potrošače i povećali njihovu lojalnost. GMD Solutions, lider u području omnichannel digitalne komunikacije, nudi napredna CRM rješenja, programe lojalnosti i automatizirane marketinške kampanje putem Web/Mobile Weba, aplikacija, SMS-a, Vibera, RCS-a, e-maila i push notifikacija.



1:1 s Predragom Milinčićem: Mars - Održiv rast i snaga prilagodbe lokalnom tržištu 
Predrag Milinčić, General Manager MW Balkan & Greece 

U razgovoru 1 na 1, Predrag Milinčić, regionalni direktor Marsa za tržišta Balkana i Grčke, podijelit će uvide o strategijama održivog rasta u dinamičnom okruženju. Saznajte kako Mars uspješno kombinira snažan globalni portfelj s dubokim razumijevanjem lokalnih tržišta, koristi digitalnu transformaciju i AI za stvaranje jedinstvenih iskustava potrošača, te kako obiteljske vrijednosti i inovacije oblikuju dugoročni uspjeh tvrtke. Očekujte otvorenu diskusiju o izazovima u FMCG sektoru, o važnosti održivog poslovanja i planovima za budućnost.

10:45 - 11:30
Slatki predah uz Barcaffe i Fanola kekse
11:30 - 13:15
Kako kartica lojalnosti utječe na ponašanje Shoppera?: 2 studije slučaja
Mladen Kožić, Business Development Manager for Croatia and Serbia, YouGov

Danas ju imaju gotovo svi trgovci. Istražit ćemo na primjerima dvaju kartica lojalnosti kako utječu na kupovno ponašanje Shoppera. Je li kartica lojalnosti ”win-win” za trgovca i za Shoppera? Štedimo li s njom ili trošimo više? Što Shopper o njima misli, a što s njima zaista radi? 


Razgovor s predsjednikom Uprave Studenca: Iz prve ruke o jedinstvenom poslovnom modelu i najbrže rastućoj maloprodajnoj mreži u Hrvatskoj

Michał Seńczuk, Predsjednik Uprave (CEO), Studenac
Hrvoje Stojić, Glavni ekonomist Hrvatske udruge poslodavaca, moderator

Tema razgovora bit će širenje maloprodajne mreže, uvođenje inovacija, važnost lokacija, izazovi vezani uz radnu snagu, kretanje cijena i suradnja s dobavljačima, s naglaskom na to kako Studenac gradi svoj poslovni model i doprinosi transformaciji hrvatske maloprodaje.

Maloprodaja sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije trgovine današnjice i što nas čeka sutra
Matthew Brown, Retail Trend Futurist, Echochamber

Najpoznatiji europski retail futurist vodi nas na putovanje kroz najinspirativnije trgovine svijeta. Brown istražuje kako trgovci pretvaraju fizičke prostore u iskustva ispunjena dizajnom, pričanjem priča i inovacijama. Od pažljivo odabranog asortimana i vizualnog merčandajzinga do korisnih tehnologija i uranjajućih ambijenata – ovo predavanje pokazuje kako klasične trgovine i dalje mogu inspirirati u svijetu u kojem se sve može naručiti online. Da bi opstala, maloprodaja mora inspirirati.
13:15 - 14:30
Ručak
14:10 - 16:00
Upravljanje kategorijama u praksi: Što možemo naučiti od najboljih?
Valérie Vander Haeghen, konzultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)

Category Management danas nije samo pitanje planograma i rasporeda polica. To je strateška disciplina koja oblikuje iskustvo kupovine i jača suradnju između brendova i trgovaca. Kroz praktične primjere iz najboljih praksi, Valérie će pokazati kako se kombiniranjem psihologije kupovine, održivosti, izvršne izvrsnosti i strateškog upravljanja kategorijama postiže stvarni utjecaj — na polici i daleko šire.

Čisto, održivo i digitalno: vođenje promjena u eri digitalne maloprodaje
Claus Renner, Director Corporate Accounts Europe, Food Retail Service, Ecolab

U industriji koja se suočava s velikom fluktuacijom zaposlenika, čestim regulatornim izmjenama i digitalnim poremećajima, održavanje dosljednih standarda sigurnosti hrane postalo je sve složenije. Pogledajmo velike prilike koje donose inovacije i održivost, jer upravo one transformiraju higijenu i sigurnost u maloprodaji hrane uvođenjem pametnih tehnologija i ekološki prihvatljivih praksi koje poboljšavaju usklađenost i smanjuju utjecaj na okoliš.


Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića 

Dino Martinović, Marketing Manager, G3 Spirits, moderator
Marko Lovrić, direktor prodaje, SBU Beverages, Atlantic Grupa
Jakša Maganic, direktor prodaje, Coca-Cola HBC

Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.

GOVORNICI

govornik
Zoran Mitreski
predsjednik Uprave
Konzum
govornik
Michał Seńczuk
Predsjednik Uprave (CEO)
Studenac
govornik
Hrvoje Stojić
Glavni ekonomist
Hrvatska udruga poslodavaca
govornik
Matthew Brown
Retail Trend Futurist
Echochamber
govornik
Valérie Vander Haeghen
konzultantica, bivša P&G Associate Director za Category Management Omni-channel Europe
govornik
Predrag Milinčić
Regionalni direktor za tržišta Balkana i Grčke
MARS
govornik
Jasmin Vakufac
Client Executive, Retail Intelligence
NielsenIQ
govornik
Mladen Kozic
Business Development Manager for Croatia and Serbia
YouGov
govornik
Marko Lovrić
Direktor prodaje SPP pića
Atlantic Grupa
govornik
Jakša Maganić
direktor prodaje
Coca-Cola HBC Adria
govornik
Dino Martinović
Marketing Manager
G3 Spirits
govornik
Tomislav Peras
direktor Prodaje i marketinga
PIS d.o.o.
govornik
Claus Renner
Director Corporate Accounts Europe, Food Retail Service
Ecolab
govornik
Goran Sovilj
direktor prodaje
GMD Solutions
govornik
Frano Ridjan
voditelj konferencije

Sponzori konferencije

Sponzoriranje konferencije izvrstan je marketinški alat koji pozitivno utječe na prepoznatljivost vaše tvrtke, brenda i usluge.

Želimo sponzorima pružiti cjelovito okruženje za postizanje komunikacijskih ciljeva te kroz ekskluzivnost samog događaja doprinijeti realizaciji vaših marketinških akcija.

KOTIZACIJE

Ranom prijavom do 03. listopada 2025. ostvarujete popust!

Price Price Price

INFORMACIJE

Dodatne informacije i napomene

  • Plaćanje u eurima
  • Predračun za plaćanje kotizacije sudionici će dobiti prije konferencije, elektronskom poštom, na email adresu koja je upisana u prijavu
  • Kotizaciju treba uplatiti do dana naznačenog na predračunu
  • Kotizacija ne obuhvaća troškove noćenja i putne troškove

  • Neplaćanje predračuna ne znači automatsku odjavu s konferencije, već se morate odjaviti pisanim putem.
  • U slučaju otkazivanja prijave nakon 1. studenog 2025. organizator zadržava pravo naplate 50% vrijednosti kotizacije.
  • Odjavu možete poslati na antonia@b2bmedia.org

Prijava

Molimo ispunite sva polja označena zvjezdicom

Podaci & kontakt za izdavanje predračuna


Podaci o sudionicima

Instagram
Email