Posjetite web stranicu!
Lajkajte nas!
Pratite nas!
fmcg-summit-zagreb

O KONFERENCIJI

8 GODINA | TISUĆE SUDIONIKA | STOTINE TVRTKI

Revolucija u FMCG sektoru!

Revolucija u FMCG sektoru označava temeljne promjene koje se događaju u ovoj industriji, potaknute kombinacijom strategije, inovacije i digitalizacije. Ova revolucija mijenja način na koji se proizvode, distribuiraju i konzumiraju FMCG proizvodi. Brza prilagodba novim tehnologijama i trendovima postala je ključna za opstanak i uspjeh kompanija u FMCG sektoru. Organizacije koje uspiju iskoristiti prednosti strategije, inovacije i digitalizacije imaju priliku transformirati svoje poslovanje i ostvariti izvanredne rezultate u ovoj dinamičnoj industriji. Revolucija u FMCG sektoru ne samo da mijenja način na koji poslujemo, već i otvara vrata za potpuno novo iskustvo za potrošače diljem svijeta.

Strategija

Strategija je temeljni plan akcija koji organizacija koristi kako bi postigla svoje ciljeve i viziju na dugoročnoj razini. U FMCG sektoru, strategija uključuje odabir putanja i prioriteta kako bi se postigla konkurentska prednost. Dobro definiranastrategija pomaže organizaciji usmjeriti svoje resurse prema ključnim inicijativama i optimizirati svoje poslovne operacije. Strategija je ključna za donošenje odluka i postizanje ciljeva, bilo da se radi o rastu prihoda, proširenju tržišta ili poboljšanju korisničkog iskustva. Uspješna strategija u FMCG sektoru osigurava da organizacija bude održiva i konkurentna u dinamičnom poslovnomokruženju.

Inovacija

Inovacija se odnosi na stvaranje i primjenu novih ideja, proizvoda, procesa ili rješenja koja dovode do pozitivnih promjena. U FMCG industriji, inovacija možepomoći organizacijama da se izdvajaju na tržištu, poboljšaju efikasnost i ostvarekonkurentske prednosti. Kontinuirana inovacija ključna je za održavanje konkurentske prednosti i prilagodbu promjenama u potrebama tržišta. Inovativne organizacije potiču kreativnost među svojim zaposlenicima i potiču ih na donošenje novih ideja. Inovacija može transformirati FMCG industriju i otvoriti nove prilike za rast i razvoj.

Digitalizacija

Digitalizacija se odnosi na proces pretvaranja analognih podataka i procesa u digitalni oblik kako bi se omogućila brža i efikasnija obrada. U poslovnom kontekstu FMCG sektora, digitalizacija uključuje primjenu digitalnih tehnologija i alata za poboljšanje poslovnih procesa. Digitalizacija omogućuje organizacijama da bolje razumiju svoje klijente, optimiziraju svoje operacije i razvijaju digitalne proizvode i usluge. Ova transformacija omogućuje bolju povezanost između organizacija, klijenata i partnera te podržava agilnost i prilagodbu promjenama. Digitalizacija je ključna za modernizaciju FMCG poslovanja i ostvarivanje konkurentske prednosti u 21. stoljeću.

Marketing SUMMIT
Marketing SUMMIT
fmcg-summit-zagreb

9. STUDENOGA 2023.

MOZAIK EVENT CENTAR ZAGREB


Najveće godišnje okupljanje FMCG industrije!


SREDIŠNJI TRGOVAČKI DOGAĐAJ U HRVATSKOJ


speaker image

ZAŠTO FMCG SUMMIT?

FMCG SUMMIT, pod pokroviteljstvom vodećih domaćih trgovačkih lanaca, na jednom mjestu okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i prateće industrije.

NETWORKING NA PRVOM MJESTU

Provedite dan s kolegama iz FMCG sektora, iskoristite priliku i poslušajte predavanja stručnjaka i predstavnika industrije, obogatite svoju mrežu kontakata, razmijenite iskustva, predstavite svoje proizvode i usluge.

speaker image

EDUKACIJA & RAZMJENA ISKUSTAVA

FMCG SUMMIT okuplja domaće, regionalne i međunarodne stručnjake koji dijele iskustva i spoznaje, ali i savjete kako usvojene prakse i znanja pretvoriti u prednosti u odnosu na konkurenciju u narednom razdoblju.

U FOKUSU

GLOBALNI TRENDOVI

LJUDI & PRAKSE

KATEGORIJE

ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA

UPRAVLJANJE PODACIMA

PROMOCIJE

POVEĆANJE PRODAJE

Retail Pejzaž

speaker image

PROFIL SUDIONIKA

  • trgovci svih kanala
  • proizvođači
  • distributeri
  • IT & upravljanje podacima
  • digitalne platforme
  • agencije
speaker image

POZICIJE

  • CEOs & generalni direktori
  • country & area menadžeri
  • rukovoditelji prodaje
  • key accounts
  • menadžeri kategorija
  • marketing/trade/brand menadžeri
  • PR & communication menadžeri
  • konzultanti
speaker image

FMCG SUMMIT U BROJEVIMA

  • 300 + sudionika po događaju
  • 150 + tvrtki
  • 10 + izlagača
  • 8 + sati razmjene iskustava i edukacije
  • 2 + sata pauza za druženje