5 godina, 450 posjetitelja, 10 govornika, 150 sponzora i partnera
FMCG Retail Summit konferencija je namijenjena robi široke potrošnje, a već tradicionalno okuplja velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki.
Sedmi FMCG Retail Summit Zagreb bit će održan 20. listopada u Mozaik Event Centru pod sloganom Phygital - the Future of Retail, a sudionicima će ponuditi uvid u razmišljanja i potrebe modernog kupca, kao i strategije za osvajanje njihovih srca. Donijet će i pregled novih tehnologija u retailu, kao i pogled u buduća zbivanja i osigurati dnevnu dozu inspiracije.
Phygital je omnichannel. Da biste bili uspješni, svoju organizaciju promatrajte kao jedan organizam. Osigurajte svoju prisutnost na svim kanalima, odredite ciljeve, uloge i odgovornosti jer oni nisu podložni promjenama.
Phygital je psihologija. Potaknite i inspirirajte svoje osoblje da bude u simbiozi s tehnologijom i najnovijim trendovima, pri čemu se svatko može i treba osloniti na svoje snage i slabosti.
Phygital je putovanje, a ne odredište. Organizacija nije jednog dana jednostavno odlučila biti phygital. To je strategija koja zahtijeva stalnu evaluaciju, poboljšanje i odgovor na tržište. Dolazi vrijeme u kojem će digitalno biti sveprisutno kao i električna energija; do tada, ono zahtijeva dosljedno ulaganje.
Maloprodajna industrija je u beskrajnoj potrazi za isporukom pravih proizvoda potrošačima kada, gdje i kako žele. Pandemija je potaknula digitalizaciju, ali samo e-trgovina više nije razlika. Kako bi privukli i nastavili oduševljavati kupce, trgovci i proizvođači isporučuju zabavna, praktična, digitalna i osobna iskustva, dok se bave održivim poslovnim praksama. Oni također čine zaposlenike sretnima, jer obrazovani, angažirani radnici ključni su dio korisničkog iskustva. U vrijeme kada se ponašanja potrošača brzo mijenjaju, korisničko iskustvo važnije je nego ikad, pa će brendovi morati više raditi kako bi emocionalno stupili u kontakt s potrošačima i zadržali lojalnost.
Godine 2022. trebali bismo očekivati da će većina kupovnih putovanja započeti online, ali to ne znači da bi uvijek trebala tamo završiti. Online kupnja omogućuje najjednostavniju i najbržu kupnju, međutim, ona nije u potpunosti zamijenila kupnju u fizičkoj trgovini koja je u mnogim slučajevima još uvijek prvi izbor kupaca.
Kako koristiti velike podatke na pametniji način i postići snažan, održiv pristup maloprodaji koji se temelji na podacima? Povezani podaci pomažu trgovcima da brzo promijene smjer s obzirom na zahtjeve tržišta, a istovremeno pružaju personalizirana korisnička iskustva. Inovacije poput umjetne inteligencije i strojnog učenja ključne su za agilno donošenje odluka za snažno poslovanje.