Retail Future
Svrha. Inovacija. Rast.
O KONFERENCIJI
10 GODINA| TISUĆE SUDIONIKA | STOTINE TVRTKI
Tijekom proteklih devet izdanja, Summit je okupio više od 3000 sudionika, više od 400 tvrtki i preko 200 sponzora, čime je postao vodeća platforma za razmjenu znanja,
uvid u tržišne trendove i umrežavanje ključnih aktera FMCG sektora.
uvid u tržišne trendove i umrežavanje ključnih aktera FMCG sektora.
Pozivamo sve dosadašnje i nove sponzore da budu dio ovog posebnog izdanja te se pridruže obilježavanju deset godina sadržajno najbogatijeg
i najutjecajnijeg događaja u industriji.
Rezervirajte datum – 4. studenoga – i ne propustite najveće izdanje Summita dosad. 10. FMCG Retail Summit dolazi s više energije, sadržaja i iznenađenja nego ikad!
FMCG Summit Zagreb predstavlja najveće godišnje okupljanje FMCG industrije u Hrvatskoj. Kao centralni događaj u trgovini,
pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, ovaj summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu.
pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, ovaj summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu.
Domaći, regionalni i svjetski stručnjaci sastaju se na FMCG Summitu kako bi dijelili svoja iskustva, uvide i savjete.
Cilj je prenijeti znanje i prakse koje će sudionici moći primijeniti u narednom razdoblju kako bi stekli prednost u odnosu na konkurenciju.
4. STUDENOGA 2025.
MOZAIK EVENT CENTAR ZAGREB
Najveće godišnje okupljanje FMCG industrije!
SREDIŠNJI TRGOVAČKI DOGAĐAJ U HRVATSKOJ

ZAŠTO FMCG SUMMIT?
FMCG SUMMIT, pod pokroviteljstvom vodećih domaćih trgovačkih lanaca, na jednom mjestu okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i prateće industrije.

NETWORKINGNA PRVOM MJESTU
Provedite dan s kolegama iz FMCG sektora, iskoristite priliku i poslušajte predavanja stručnjaka i predstavnika industrije, obogatite svoju mrežu kontakata, razmijenite iskustva, predstavite svoje proizvode i usluge.

EDUKACIJA & RAZMJENA ISKUSTAVA
FMCG SUMMIT okuplja domaće, regionalne i međunarodne stručnjake koji dijele iskustva i spoznaje, ali i savjete kako usvojene prakse i znanja pretvoriti u prednosti u odnosu na konkurenciju u narednom razdoblju.
U FOKUSU
GLOBALNI TRENDOVI
LJUDI & PRAKSE
KATEGORIJE
ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA
UPRAVLJANJE PODACIMA
PROMOCIJE
POVEĆANJE PRODAJE
RETAIL PEJZAŽ

PROFIL SUDIONIKA
- trgovci svih kanala
- proizvođači
- distributeri
- IT & upravljanje podacima
- digitalne platforme
- agencije

POZICIJE
- CEOs & generalni direktori
- country & area menadžeri
- rukovoditelji prodaje
- key accounts
- menadžeri kategorija
- marketing/trade/brand menadžeri
- PR & communication menadžeri
- konzultanti

FMCG SUMMIT U BROJEVIMA
- 300+ sudionika po događaju
- 150+ tvrtki
- 10+ izlagača
- 8+ sati razmjene iskustava i edukacije
- 2+ sata pauza za druženje