6. FMCG Retail Summit ispunio očekivanja

6. FMCG Retail Summit ispunio očekivanja

6. FMCG Retail Summit koji se 7.10.2021. održao u Plaza Event Centru pod sloganom Uniting the Retail World okupio je čak više od 300 sudionika koji su ponovo zakoračili u svijet dinamičnog FMCG-a.

6. FMCG Retail Summit koji se 7.10.2021. održao u Plaza Event Centru pod sloganom Uniting the Retail World okupio je čak više od 300 sudionika koji su ponovo zakoračili u svijet dinamičnog FMCG-a.

Interakcija na predavanjima odvijala se kroz Slido platformu te su sudionici bili oduševljeni sadržajem koji su pripremili govornici iz različitih sektora.

Iz prve ruke sudionici su mogli čuti zašto je Zoran Šimunić odlučio krenuti i osnovati domaću kompaniju Naše klasje koja uspješno djeluje još od 2001. godine.

Dalibor Šumiga potaknuo je mnoge da se zapitaju kupuju li svjesno ili nesvjesno u trgovini te kako donose odluke, što su kasnije mogli testirati na štandu Promosapiensa uz GSR uređaj.

Ivan Junaković iz NielsenaIQ i Tomasz Stec iz Simon Kucher & Partnersa dotaknuli su se nezaobilazne teme formiranja cijena i svjesnosti kupaca o njima te uključili i utjecaj krize i elastičnosti koju ona stvara kod formiranja cijena. Tomasz je tako prezentaciju prikladno zaključio citatom Winstona Churchilla koji glasi: Never let a good crisis go to wasteDamjan Geber iz Brigade donio je jedan svjež pogled na sam dizajn trgovina u kojem je naglasio kako se prostor osjeti emocijom prije nego razumom, što je i prikazao potpuno novim Brigadinim konceptom prezentiranja.

Iz IT industrije došli su nam Nikola Pečet i Saša Živković te nas u ime kompanije b.t.c. podsjetili kako gotovina nije izišla i neće još dugo izići iz upotrebe, naročito u području u kojem živimo te su nam pokazali kako najbolje kontrolirati vlastiti gotovinski tok uz njihove sofisticirane uređaje, zašto će to biti važno prilikom uvođenja eura te su nam priznali kako još nemaju konkurenciju unutar RH. Iz SAP-a smo saznali za važnost rješenja koje uvijek pobjeđuje na polici i zadovolji krajnjeg kupca, a njega su u prilično opuštenom tonu predstavili Ines VlahovićZoran Galijanić i Domagoj Boršić.

Za kraj segmenta Whats new in TechBerina Tanović iz Rakuten Vibera donijela je na velika vrata sve mogućnosti koje nudi ova Messenger platforma uz zanimljive primjere iz prakse te nas je naučila kako je svaki pojedinac za sebe persona koju tako treba i promatrati.

Iz Izraela na FMCG Retail Summit došao je Moty Sahray, govornik s puno iskustva iz prakse koje je stekao radeći s klijentima u svojoj kompaniji Business Wizard te objasnio kako navesti svog kupca da potraži proizvod prije nego što ga je i vidio.

Kao šećer na kraju ne smijemo zaboraviti ni ovogodišnjeg Keynote govornikaTonyja Durhama koji je došao iz Velike Britanije te odmah istaknuo kako radi svoj posao konzultanta iz ljubavi. Iz svog dugogodišnjeg iskustva pokazao je konkretne primjere i savjete trgovcima i brendovima kako osigurati najbolje iskustvo kupovine i kako istaknuti prave prednosti svog proizvoda pravim kupcima.

Sudionici su također uživali u sponzorskom dijelu sa štandovima, isprobavajući nove proizvode, fotografirajući nezaboravna iskustva, razmjenjujući kontakte i uživajući u ručku.

Zahvaljujemo svima koji su podržali ovaj veliki projekt!

<name="viewport" content="width=768, user-scalable=yes">

Fotografije konferencije moći će se naći uskoro na službenoj FB stranici konferencije. Nadamo se da su mnogi ovu konferenciju zaokružili u svojem kalendaru i već iduće 2022. godine. Do tada se družimo čitajući naše omiljeno FMCG štivo, InStore magazin.