Sebastian Rennack ima gotovo 20 godina iskustva u maloprodajnom sektoru trgovine prehrambenim proizvodima. Iskustvo mu pruža duboki uvid u tržište omogućujući mu da klijentima iz FMCG-a i maloprodaje osigurava uravnoteženu kombinaciju strateških analiza i praktičnih znanja. Svojim stručnim znanjem o tržištu pridonio je organizacijskom razvoju i uspostavi nacionalnog prodajnog koncepta za razne formate trgovina.
Convenience and proximity are new mantra!
U današnjem dinamičnom svijetu, gdje se potrošačke navike brzo mijenjaju, convenience i proximity postaju ključne riječi u FMCG industriji u Europi. Potrošači sve više traže brze i jednostavne opcije kupovine koje su im dostupne u neposrednoj blizini. Fleksibilnost, pristupačnost i efikasnost postaju sve važniji faktori u donošenju odluka o kupnji. Trgovci koji uspijevaju prilagoditi svoju ponudu tim trendovima osvajaju lojalnost kupaca i stječu konkurentsku prednost na tržištu.