Ljubica Vukčević

Ljubica Vukčević

Ljubica Vukčević stručnjakinja je za marketing i istraživanje s više od desetljeća karijere u komunikacijskim agencijama. Trenutačno radi na poziciji voditelja Data Analytics and Insight u Direct Media te kao predavač na kolegiju Marketing u digitalnoj ekonomiji na magistarskom studiju Digitalna transformacija medija i kulture na Fakultetu dramskih umjetnosti. Vukčević je alumna Sveučilišta Westminster (London) i Fakulteta dramskih umjetnosti u Beogradu. Radila je za najveći globalni lanac Omnicom Media Group u Londonu kao Research Manager za Europu, Bliski istok i Afriku, a nakon povratka u Srbiju postala je dio najveće komunikacijske agencije u Adriatic regiji. Dobitnica je IAA Inspire Award for Young Leader na globalnoj razini za 2017. godinu, dok ju je Media Marketing ranije proglasio mladom lidericom regije. Tijekom 2015. godine bila je predsjednica radne skupine za istraživanje tržišta u IAB Srbija.

Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape

Tehnologija se ubrzano razvija i dostupnija nam je više nego ikad prije. Imamo alate za personalizaciju, veći broj kanala kojima možemo komunicirati s našim potrošačima, chatbotove koji su tu za njih 24/7, alate koji sami optimiziraju naše budžete itd. S druge strane, imamo i razmažene potrošače koji sve žele personalizirano, onako kako oni hoće i kad oni hoće. Očekuju od kompanija da budu savjesne, transparentne i da jasno zastupaju i komuniciraju svoje vrijednosti. Kako da se oglašivači i mediji snađu u tim promjenama? Na predavanju "Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape” predstavit ćemo vam trendove koje diktiraju kako tehnologija tako i potrošači, i pokušat ćemo vam dati ideje kako da prigrlite te promjene i da one rade za vas umjesto da ih se plašite.