Kristijan Matijašević

Kristijan Matijašević

Kristijan Matijašević, osnivač i direktor konzultantske tvrtke Abnormal, menadžer je s više od 20 godina iskustva u najuspješnijim globalnim tvrtkama te bivši direktor marketinga The Coca-Cola Company u CEE regiji. Specijaliziran za upravljanje rastom prihoda (RGM), uspješno je vodio brojne svjetske brendove prema održivom i profitabilnom rastu. Poznat je po prevođenju složenih poslovnih koncepata u praktične i razumljive poslovne planove te dobitnik  brojnih međunarodnih nagrada za marketinšku učinkovitost. Magistar je znanosti iz područja marketing menadžmenta, inspirativni govornik i predavač na brojnim sveučilištima, poslovnim školama i konferencijama.

Imamo li pravi proizvod po pravoj cijeni na pravome mjestu?

U ovoj prezentaciji istražujemo ključne elemente Revenue Growth Managementa, posebno se fokusirajući na efikasnost promocija. Cilj je stvaranje optimalnih promotivnih aktivnosti bez dugoročnog narušavanja vrijednosti brenda proizvoda, usklađivanje promocija sa širim poslovnim ciljevima i odabir strategija koje nisu isključivo fokusirane na snižavanje cijena. Također ćemo analizirati važnost ostalih faktora RGM-a kao što su strategije cijena, optimizacija asortimana i pakiranja, segmentacija potrošača i analitika podataka. Cilj ove prezentacije je identifikacija izazova i pružanje strategija za postizanje održivog rasta i konkurentnosti na tržištu.