Josip Muller

Josip Muller

Company Owner & CEO at EZYA Adriatic

Dr. sc. Josip Müller gotovo je 20 godina obnašao brojne menadžerske funkcije u multinacionalnim korporacijama poput Coca-Cole, P&G-a i Johnson & Johnsona. Na temelju tog dugogodišnjeg FMCG iskustva i kombinacije tehničkog (diplomirao na FER-u) i poslovnog backgrounda (doktorirao na Ekonomiji na području CRM-a), odlučio se odnedavno okušati i u start up vodama. U svibnju ove godine lansirao je aplikaciju 33% koja predstavlja novi medij za komuniciranje akcijskih ponuda u maloprodaji. Aplikacija je u nepuna 3 mjeseca postala jedna od vodećih shopping aplikacija na hrvatskom tržištu, s razvojnim planovima za daljnje širenje i unapređivanje. Mediji nove generacije: 33% aplikacija za akcijske ponude u maloprodaji U svojoj prezentaciji Josip će iznijeti koje je to neefikasnosti njegov tim uočio u trenutnim načinima komuniciranja promo ponuda u maloprodaji te kako njegov novi medij može unaprijediti načine komuniciranja akcijske ponude u maloprodaji prema interaktivnim, personaliziranim i efikasnijim formama, smanjujući pritom potrebu za papirnatim akcijskim letcima i katalozima (pozitivan ekološki utjecaj), smanjujući ukupne troškove promocija za cijeli retail, te čineći u perspektivi mogućnosti za ciljane i kupcima prilagođene promocije puno većima u budućnosti. Trenutna verzija aplikacije tek je početak puta koji si je tim koji stoji iza 33% zacrtao u stvaranju ovog novog medija kojem je cilj unaprijediti komunikaciju akcijske i promo ponude u maloprodaji tako da se podigne zadovoljstvo kupaca/korisnika zbog lakšeg nalaženja željenih akcijskih ponuda te da se pri tome podigne i profitabilnost organizacije i komuniciranja promocija u maloprodaji zbog povećane efikasnosti koju korištenje tehnologija i medija nove generacije može sa sobom donijeti.

Kompanija

Josip Muller

Program

  • 11:50 - 12:00
  • App 33%