Dejan Blatnik

Dejan Blatnik

Manager at FrodX Hrvatska

Dejan Blatnik posljednjih 10 godina bavi se optimizacijom procesa u prodaji, korisničkom podrškom, te digitalnom transformacijom marketinga. Između ostalog, bio je regionalni voditelj prodaje za Jugoistočnu Europu u Be-terni, gdje je imao priliku surađivati s najvećim tvrtkama u regiji iz različitih industrija poslovanja (maloprodaja, turizam, financije itd.). Ove godine preuzeo je vođenje FrodX Hrvatska, koji kao SAP-ov zlatni partner širi svoje inovativne pristupe, te primjenu naprednih tehnologija na putu transformacije digitalnog marketinga u tvrtkama, koje se žele bolje povezati s svojim kupcima te povećati rast poslovanja. Digitalna transformacija tjera tvrtke na promjenu poslovnih modela i prilagodbu novoj tržišnoj stvarnosti. Promijenjeno ponašanje kupaca koji su "uvijek povezani", prije svega zahtijeva osvježenje strategije komuniciranja s kupcima. Ovakva transformacija zahtijeva uvođenje novih pristupa i primjenu novih tehnologija te intervenciju u portfelj proizvoda kako bi korisničko iskustvo (CX) bilo na razini na kojoj se kupci mogu lakše povezati s tvrtkom kako u kupnji tako i u procesu nakon kupnje. Samo na taj način moguće je dugoročno održati zadovoljstvo kupaca. Kako se učinkovito pripremiti na takvu transformaciju i koje će tehnologije biti ključne na tom putu?

Kompanija

Dejan Blatnik

Program

  • 13:15 - 13:40
  • Što AI može učiniti za vaš marketing i vaše kupce danas?