Antonia Banović

Antonia Banović

Senior SAP Sustainability Consultant at msg global solutions

Antonia Banović je Senior SAP Sustainability konzultantica u kompaniji MSG Global Solutions s preko 9 godina iskustva u području održivog razvoja, društvenih inovacija, impact poduzetništva i korporativne održivosti. Magistrirala je međunarodne odnose i europske studije na Central European University u Budimpešti, a svoj je profesionalni put započela u Green European Foundation u Bruxellesu, radeći na zelenim i okolišnim politikama Europske Unije. Tijekom rada u Clusteru za eko-društvene inovacije i razvoj i međunarodnom istraživačkom think tanku Ouishare, bila je zadužena za upravljanje EU projektima na području društvenog poduzetništva, kružnog gospodarstva i sharing ekonomije, surađujući s nekim od globalnih lidera u tim područjima. Uz dubinsko poznavanje ESG praksi i regulativa, Antonia je savjetovala klijente iz sektora financija, energetike, maloprodaje, IT -a i telekomunikacija u pripremi izvještaja o održivosti i primjeni ESG kriterija i procesa u njihovim poslovnim strategijama. Njena područja stručnosti uključuju standarde izvještavanja o održivosti, stratešku integraciju korporativne društvene odgovornosti i održivosti, usklađenost s ESG propisima i politikama. Kao dio globalnog tima za održivost, u MSG -u se bavi dinamičnim područjem ESG standarda i regulativa u domeni korporativne održivosti, integrirajući i razvijajući SAP tehnologiju koja klijentima u različitim sektorima pomaže u upravljanju i praćenju strategija održivosti. Diljem svijeta retaileri su pod pritiskom da smanje svoj utjecaj na okoliš, s posebnim fokusom na klimatske promjene, biološku raznolikost i oskudne prirodne resurse. Sve više usmjeravaju svoju strategiju i ulaganja prema održivom i odgovornom ekonomskom rastu, procjenjujući održivost svojih proizvoda i svoje cjelokupne robne marke kako bi se uskladili sa željama sve šireg kruga potrošača, investitora i brojnim novim regulativama u području održivosti. Što nas sve čeka na regulatornom horizontu u području održivog razvoja? Hoće li se izvještavanje o korporativnoj održivosti početi smatrati jednako važnim kao i financijsko izvještavanje? Kako će retaileri kombinirati operativnu izvrsnost s društvenom i ekološkom odgovornošću?

Kompanija

Antonia Banović

Program

  • 12:00 - 12:15
  • Održivost – (nova) obvezna karika u poslovnim strategijama kompanija