FMCG-RETAIL-SUMMIT

FMCG Retail Summit 2019.

INSPIRACIJA. INOVACIJA. AGILNOST.

Peti FMCG Retail Summit Zagreb održan je 22. listopada u Plaza Event Centru. InStore magazin i ove godine okupio je više od 450 posjetitelja koji predstavljaju crème de la crème FMCG industrije. Konferencija je sudionicima ponudila analizu stanja i potencijala domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, kao i analizu dolazećih trendova iz središnje Europe tepregled modela poslovanja na globalnoj razini. Zaključak je konferencije kako promjene koje dolaze neće biti prirodne i spontane, već će zahtijevati nove liderske vještine ključnih ljudi i njihovih timova, kako u pojedinačnim kompanijama tako i na razini država. Samo oni koji na vrijeme prepoznaju prilike i rizike i u skladu s tim poduzmu korake u pravom smjeru, mogu računati na opstanak na sve zahtjevnijem tržištu.

GOVORNICI

Najbolji među najboljima

Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici

Program FMCG Retail Summita Zagreb

satnica tema govornici
8:00 – 9:00 Registracija sudionika i doručak /
9:00 – 9:05 Uvodni govor Domović, glavna urednica InStore magazina
9:05 – 9:35 Inspiracija: Kanaan uspješna slavonska priča Popović, vlasnik Kanaan d.o.o.
9:35 – 10:30 Inspiracija: Posljedice 4. industrijske revolucije na maloprodaju Jean-Jacques Vandenheede, futurolog i stručnjak za trendove u maloprodaji
10:30 – 11:00 Pauza /
11:00 – 11:20 Budućnost elektroničkog plaćanja Rafal Trepka, Vice President Business Development CEE, Mastercard
11:20 – 11:40 Tajno oružje pametnog poslovanja – machinelearning u promocijama Ivan Radić, direktor službe za analitiku i CRM, mStart
11:40 – 12:00 Osigurajte nezaboravno iskustvo Gabriel Gutierrez, Account Manager Jr.
12:00 – 13:30 Ručak /
13:30 – 13:50 Sutra počinje već danas! Jesmo li spremni? Natalija Verbič, Customer Marketing Manager West Balkans, Mars
13:50 – 14:10 X + O = Pretvorite kupce u fanatike Anita Lacmanović, Headof SAP CustomerExperience SEE, SAP
14:10 – 14:30 Elektronički katalog – budućnost razmjene matičnih podataka Klara Karivan, direktorica, GS1
14:30 – 14:50 Uloga Orbica kao distributera u međunarodnom okruženju Stjepan Roglić, dopredsjednik Nadzornog odbora, Orbico grupa
14:50 – 15:10 Pauza /
15:10 – 15:40 FMCG prilike i izazovi - kako kreirati dodatnu vrijednost za potrošače? Hrvoje Čeović, direktor prodaje za Središnju Europu, P&G
15:40 – 16:20 Kako je Alibaba osvojila svijet? Ray Gaul, SVP RetailInsights EMEA, Kantar

SPONZORI

sponzori

FMCG Retail Summit 2018.

TRGOVCI NA TRONU – IZVOZIMO HRVATSKO!

Četvrti po redu FMCG Retail Summit Zagreb održan je 25. listopada u Plaza Event Centru. Sudionicima je ponudio analizu stanja i potencijala domaće FMCG industrije, kao i trgovačkih trendova u centralnoj i istočnoj Europi. Predstavili su se domaći pojedinci koji su izgradili zavidnu karijeru u globalnim kompanijama, a bilo je riječi i o velikim globalnim trgovcima koji pružaju priliku domaćim proizvođačima PL-a. Poseban segment bio je posvećen izvoznom potencijalu na zapadna te rusko tržište. InStore magazin i te je godine okupio više od 400 posjetitelja te pokazao kako je zaista centralno mjesto za najnovije trendove i najbolje prakse iz FMCG sektora, kao i spona između trgovaca proizvođača i distributera.

GOVORNICI

Najbolji među najboljima

Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici

Program FMCG Retail Summita Zagreb

satnica tema govornici
8:00 – 9:00 Registracija sudionika i doručak /
9:00 – 9:10 Uvodni govor Jelena Domović, glavna urednica InStore magazina
9:10 – 9:20 Brendiranje kvalitete hrvatskih proizvoda i usluga Nevenka Gašparac, Voditeljica
9:20 – 9:50 Inspiracija: Preko trnja do zvijezda. Kako to rade najbolji? Marko Pipunić, predsjednik Uprave, Žito d.o.o.
9:50 – 10:50 Rusija – kako s domaćim proizvodima na police najvećih ruskih lanaca? Miodrag Borojević, CEO, O’KEY, Moskva, Rusija
10:50 – 11:20 Pauza /
11:20 – 12:05 Razvoj trgovine u centralnoj i zapadnoj Europi - trendovi i iskustva Sebastian Rennack, senior analyst, LZ Retailytics
12:05 – 12:30 PL čajevi trgovačkih lanaca diljem Europe stižu iz Pitomače Denis Nemčević, predsjednik Uprave, Spider grupa d.o.o.
12:30 – 12:55 Uncovering the growth , Pambos Charalambous, Global Services Director, Eastern Europe, Middle East, Africa
12:55 – 14:10 Ručak /
14:10 – 14:35 Optimizacija kao dio priče o uspjehu! Optimizacija kao dio priče o uspjehu! Ante Laušić, član Uprave Megatrend poslovna rješenja
14:35 – 15:00 Društveno odgovornim poslovanjem do lidera na tržištu drogerija Mirko Mrakužić, direktor, dm Hrvatska
15:00 – 15:25 Inozemnim iskustvom do vodeće pozicije na domaćem tržištu! Lana Zanne Latos, generalna direktorica Procter & Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju

SPONZORI

sponzori

Galerija 2018.

FMCG Retail Summit 2017.

Treći FMCG Retail Summit u Zagrebu održan je 24. listopada 2017. u Plaza Event Centru Zagreb i oduševio uistinu velikbroj sudionika, ali i govornika. Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje, okupila je velikbroj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki, koji su na jednome mjestu mogli čuti sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora. Zaključak konferencije nametnuo se sam, a on je da sektor cvjeta unatoč izazovima. Također, jednoglasno su se složili brojni sudionici i govornici drugog FMCG Retail Summita - Odlična organizacija i mjesto susreta za koje se nadamo da će postati tradicija!

GOVORNICI

Najbolji među najboljima

Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici

Program FMCG Retail Summita Zagreb

satnica tema govornici
8:00 – 8:45 Registracija sudionika i doručak /
8:45 – 9:00 Uvodni govor Jelena Domović, glavna urednica InStore magazina
9:00 – 9:25 (Samo)motivacijom do uspjeha Mirta FraismanČobanov, direktorica Partus akademije za razvoj izvrsnosti
9:25 – 9:50 Elastičnost kupca: kako smo se prilagodili na promjene u maloprodaji? Dijana Opačić, Sales Effectiveness Senior Consultant, Nielsen
9:50 – 10:15 Tko je TV zombi, a tko cherrypicker? Kako data-driven pristupi mijenjaju pravila TV oglašavanja? Marin Ćurković, CEO & Co-Founder, AdScanner
10:15 – 10:35 Pauza /
10:35 – 11:05 Neuroleadership: kako nesvjesni procesi utječu na prodajni proces? Domagoj Lipošinović, ExecutiveCoach &
CorporateTrainer, LIFE
11:05 – 11:30 Kako povećati prodaju u maloj tvrtki? Silvija Repić , direktorica, Sana delikatese, d.o.o
11:30 – 11:55 Zašto CRM u FMCG industriji? Igor Javor, direktor projektnog ureda, m>Start
11:55 – 12:55 Ručak /
12:55 – 13:20 Bliži li se kraj tiskanim letcima? Ronald Luisser, Management Partner, FOCUS
13:20 – 13:45 Moderna vremena Andrea Mišura Žuvela, rukovoditeljica grupe proizvoda u mainstream segmentu, HEINEKEN Hrvatska
13:45 – 14:10 Digital Communication – to be online ornot to exist Branimir Karačić, ManagingDirector, ENVY d.o.o.
14:10 – 14:30 Pauza /
14:30 – 15:00 Sopper 2017: digitalizacija, akceleracija, disrupcija Mladen Kožic, ClientRelationship Manager, GfK
15:00 – 16:00 Pogled CEO-a Petar Ćorluka, osnivač i vlasnik grupacije Violeta; Danijel Kocijan, potpredsjednik za Internacionalna tržišta, Podravka d.d.; Saša Kolenko, član Uprave, AWT International

SPONZORI

sponzori

Galerija 2017.

FMCG Retail Summit 2016.

Više od 400 sudionika i gotovo 20 govornika posjetilo je i odlično iskoristilo drugi FMCG Retail Summit u Zagrebu. Drugi FMCG Retail Summit u Zagrebu, u organizaciji časopisa InStore, održao se 20. listopada 2016. u Hypo centru Zagreb i oduševio uistinu velik broj sudionika, ali i govornika. Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje, na jednom je mjestu okupila velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki, koji su na jednome mjestu mogli čuti sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora.

GOVORNICI

Najbolji među najboljima

Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici

Program FMCG Retail Summita Zagreb

satnica tema govornici
8:00 – 8:45 Registracija sudionika i doručak /
8:45 – 9:00 Uvodni govor Jelena Domović, glavna urednica InStore magazina
9:00 – 9:25 Inspiracija: Preko trnja do zvijezda – Kako viziju pretvoriti u poslovni uspjeh? Marko Gross, predsjednik Uprave, Magdis d.o.o.
9:25 – 9:50 Kakav će biti potrošač budućnosti? Mladen Kožić, Client Relationship Manager, Gfk, Hrvatska
9:50 – 10:15 Case Study: FMCG potrošač se promijenio, a mi? Darko Karić, direktor Sektora Poslovne analize, Konzum d.d.
10:15 – 10:30 Pauza /
10:35 – 11:00 Bio&Bio, novi trendovi kao osnova prodaje Jadranka Boban Pejić, direktorica Biovega d.o.o.
11:00 – 11:25 Case Study: Oprema prodajnog prostora u funkciji prodaje Damir Vragović, direktor marketinga i prodaje, Sobočan interijeri d.o.o.
11:25 – 11:50 Case Study: Win-Win prodajna strategija Josip Muravec, sales and merchandising director, MPG d.o.o.
11:50 – 12:15 Prava strategija i taktika osnova je CM procesa Krešimir Štivičić, specijalist za područje upravljanja kategorijama i optimiziranje asortimana, Nielsen
12:15 – 13:15 Ručak /
13:15 – 13:30 Razvoj PL-a u Europi i u Hrvatskoj Marina Zrile, istraživačica u odjelu marketinga, IPSOS puls d.o.o.
13:30 – 14:15 Okrugli stol: Izazovi PL-a u praksi Vesna Manojlović, asortiman managerica, dm-drogerie markt; Anita Belak Bradač, direktorica razvoja PL-a, METRO C&C; Ivana Barišić, izvršna direktorica, Labud d.d.
14:15 – 14:30 Pauza /
14:30 – 15:00 FMCG Trend Europa Miloš Ryba, voditelj programa Diskonta i Središnje i istočne Europe, IGD
15:00 – 15:45 Okrugli stol: Trendovi u FMCG industriji Moderator i uvodni govornik: Domagoj Lipošinović, CEO & Head Trainer, LIFE; Igor Šaravanja, član Uprave, ALCA ZAGREB d.o.o.; Srećko Nakić, potpredsjednik, distribucijska zona istok, Atlantic Grupa; Milan Tadić, stariji potpredsjednik za Podravkinu regiju Adria i član Uprave Žita d.d., Slovenija

SPONZORI

sponzori

Galerija 2016.

FMCG RETAIL SUMMIT 2015.

Prvi FMCG Retail Summit održao se 17. studenog 2015. godine u Plaza Event Centru u Zagrebu. Konferencija je ponudila širok spektar tema i izazova s kojima se susreću sudionici tržišta robe široke potrošnje te je sugerirala prijedloge njihovih rješenja. Po završetku konferencije sudionici i govornici jednoglasno su poručili: „bilo je odlično, puno smo naučili i jedva čekamo sljedeći susret!“.

GOVORNICI

Najbolji među najboljima

Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici

Program FMCG Retail Summita Zagreb

satnica tema govornici
8:00 – 8:55 Registracija sudionika /
8:55 – 9:00 Uvodni govor Renato Stilinović, izvršni direktor, InStore časopis
9:00 – 9:30 Kako od hrvatskog proizvoda uz ograničene resurse stvoriti internacionalni brand – iskustvo i inspiracija iz sporta Ranko Vučinić, PR – media direktor, KHL Medveščak Zagreb
9:30 – 10:00 Istine i predrasude o hrvatskom kupcu Mladen Kožić,ClientRelationship Manager, GFK
10:00 – 10:30 Razvoj maloprodaje u regiji e Radoš, direktor nabave, Konzum
10:00 – 10:45 Doručak /
10:45 – 11:15 Dobiti i zadržati listing u trgovini Davorka Biondić Vince, FMCG konzultantica, Biondi d.o.o.
11:15 – 11:45 Necjenovne promocije u trgovinama , Siniša Dorontić, rukovoditelj odjela Trade marketinga, HEINEKEN Hrvatska
11:45 – 12:15 Izvrsnost procesa kao temelj održivosti Igor Šaravanja, član uprave Alca d.d.
12:15 – 12:45 Uspješnost BTL marketinške aktivnosti Joe Bašić, osnivač i direktor, MPG
12:45 – 13:45 Ručak /
13:45 – 14:15 Promocije u trgovinama u Hrvatskoj, regiji i svijetu Melani Cipot, direktorica prodaje, FOCUS South East
14:15 – 15:00 Okrugli stol 1: Listing – distribucija – promocija Moderator i uvodni govornik: Renato Stilinović, izvršni direktor, InStore časopis; Ante Jelović, direktor prodaje, Adria Snack Company d.o.o.; Saša Kolenko, član uprave, AWT International d.o.o.; Marin Pucar, član uprave, Zvečevo d.d.; Tomislav Smolčec, direktor prodaje i član uprave, Metro Cash&Carry Hrvatska
15:00 – 15:15 Pauza /
15:15 – 15:45 Analiza prodaje udjela u kategorijama proizvođačau Hrvatskoj, regiji i svijetu Jelena Doko Cetina, direktorica panela, Nielsen
15:45 – 17:00 Okrugli stol 2: Mogućnost plasiranja lokalnih proizvoda globalno Moderator i uvodni govornik: prof. dr. Mladen Vedriš; Miodrag Borojević, predsjednik uprave, PennyItalia; Helmut Anton Fenzl, predsjednik uprave, SPAR Hrvatska; Zvonimir Mršić, predsjednik uprave, Podravka; Stjepan Roglić, potpredsjednik grupe, Orbico

SPONZORI

sponzori

Galerija 2015.