Prva konferencija InStore časopisa o trgovačkom sektoru

Nakon uspješno organiziranih FMCG Summit konferencija u Sarajevu, Beogradu i Skopju, Instore je 17. studenog u Hypo centru u Zagrebu organizirao prvu FMCG konferenciju u Hrvatskoj. Na dnevnom su redu bile uvijek aktualne teme koja muče trgovce, proizvođače i distributere:

  • trendovi u FMCG industriji u Hrvatskoj i regiji kroz prizmu istraživača i trgovaca,
  • pregovori, dobivanje i zadržavanje listinga, distribucija,
  • razvoj promocija te
  • način plasiranja lokalnih proizvoda globalno...

Preko tristo sudionika je prvi FMCG SUMMIT u Hrvatskoj ocijenio odličnim ocjenama, a kako je sve proteklo pogledajte na kratkom filmu i u galeriji fotografija. Vidimo se iduće godine!

...

Od 8:00 do 13:45

8.00 - 8.55                                                                
Registracija sudionika
8.55-9.00 

Uvodni govor
Renato Stilinović, izvršni direktor, InStore časopis

9.00 - 9.30

Kako od hrvatskog proizvoda uz ograničene resurse stvoriti internacionalni brand – iskustvo i inspiracija iz sporta,

Ranko Vučinić, direktor komunikacija KHL Medveščak Zagreb

9.30 - 10.00

Istine i predrasude o hrvatskom kupcu,

Mladen Kožić, Client Relationship Manager, GFK

10.00 - 10.30

Razvoj maloprodaje u regiji,

Jure Radoš, direktor nabave, Konzum

10.30-10.45

 

PAUZA

 

10.45 -11.15

Dobiti i zadržati listing u trgovini,

Davorka Biondić Vince, FMCG konzultantica, Biondi d.o.o.

11.15 -11.45

Necjenovne promocije u trgovinama,

Siniša Dorontić, rukovoditelj odjela Trade marketinga, HEINEKEN Hrvatska

11.45-12.15

Izvrsnost procesa kao temelj održivosti,

Igor Šaravanja, član uprave Alca d.d.

12.15 -12.45

Uspješnost BTL marketinške aktivnosti,

Joe Bašić, osnivač i direktor, MPG                   

12.45-13.45 RUČAK

 

Od 13:45 do 17:00

13.45-14.15              
Promocije u trgovinama u Hrvatskoj, regiji i svijetu,
Melani Cipot, direktorica prodaje, FOCUS South East
14.15-15.00

Okrugli stol 1: Listing – distribucija – promocija

Moderator i uvodni govornik: Renato Stilinović, izvršni direktor, InStore časopis

Ante Jelović, direktor prodaje, Adria Snack Company d.o.o.

Saša Kolenko, član uprave, AWT International d.o.o.

Marin Pucar, predsjednik uprave, Zvečevo d.d.

Tomislav Smolčec, direktor prodaje i član uprave, Metro Cash&Carry Hrvatska

15.00-15.15                                         
PAUZA
15.15-15.45

Analiza prodaje udjela u kategorijama proizvođača u Hrvatskoj, regiji i svijetu,

Jelena Doko Cetina, direktorica panela, Nielsen

15.45-17.00

Okrugli stol 2: Mogućnost plasiranja lokalnih proizvoda globalno,

Moderator i uvodni govornik: prof. dr. Mladen Vedriš

Miodrag Borojević, predsjednik uprave, Penny Italia

Helmut Anton Fenzl, predsjednik uprave, SPAR Hrvatska

Zvonimir Mrsić, predsjednik uprave, Podravka

Stjepan Roglić, potpredsjednik grupe, Orbico

 

Zvonimir Mrsic, Podravka

Zvonimir Mršić od 1990. do 1998. obavlja dužnost direktora Službe za odnose s javnošću u Podravki d.d. Završio je FBA - Fundamentals of Business Administration na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Bio je član Nadzornog odbora koprivničke Podravke, a od veljače 2012. predsjednik je Uprave tog poduzeća. Na FMCG Summitu će nam prenijeti iskustva najizvoznijeg hrvatskog proizvođača robe široke potrošnje i načine prevladavanja izazova pozicioniranja proizvoda Podravke na police trgovina na nekoliko kontinenata.

Predsjednik uprave SPAR Hrvatska

Helmut Anton Fenzl predsjednik je
uprave SPAR Hrvatska od 2001. godine
Odgovoran je za Prodaju, Nabavu,
Marketing i Ekspanziju. Sudjelovao je
u svim strateškim odlukama vezanim
za razvoj firme u zadnjih 10 godina
te je proveo dvije uspješne akvizicije.
U tom razdoblju tvrtka je narasla na
2,4 mlrd.kn, zapošljava preko 2.700
djelatnika i ima 52 prodajna mjesta.
Poslovnu karijeru započeo je u austrijskom
članu REWE grupacije, austrijskoj
Billi. Prije dolaska u Hrvatsku,
radio je u NIELSEN Austrija. Nakon
Ekonomskog fakulteta u Beču, dodatnu
edukaciju iz Marketinga dobio je na
Sveučilištu u Minnesoti.

Nielsen

Jelena Doko Cetina je lider za odnose s
trgovcima i vodi tim koji pokriva Sloveniju,
Hrvatsku te Bosnu i Hercegovinu.
Posjeduje višegodišnje iskustvo u praćenju
i analiziranju kategorija i kretanja
tržišne dinamike i predvodi opsežne
studije koje se bave proučavanjem
ponašanja potrošača. Prije Nielsena,
značajna je iskustva stekla u radu kod
distributivnih kompanija te to iskustvo
i danas prenosi u svakodnevno poslovanje
kako bi partnerima pružila što
precizniju sliku kretanja tržišta.

Biondi d.o.o.

Davorka Biondić Vince, dipl. oec., FMCG konzultantica, motivacijska govornica
i trenerica iz područja poslovnog
pregovaranja i vlasnica tvrtke BIONDI
d.o.o. Poslovna iskustva stjecala je
u renomiranim multinacionalnim
kompanijama Kaufland i Spar i na pozicijama
direktorice nabave Food, članice
Uprave za nabavu i prokuristice.
U svojoj karijeri samostalno je vodila
i zaključila više od 4.000 pregovora s
domaćim i internacionalnim kompanijama.
Autorica je jedinstvene knjige o
poslovnom pregovaranju i kolumnistica
InStore časopisa.

Client Relationship Manager, GfK Consumer Panel, GfK

Mladen Kožić diplomirao je sociologiju
na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a
profesionalnu karijeru započinje u GfK
2006. godine. Trenutno je u okviru GfK
Consumer Panela zadužen za razvoj
poslovanja i odnosa s klijentima na
FMCG tržištu. U fokusu njegova poslovnog
interesa su ponašanje kupaca,
razvoj retaila, inovacije i category management,
a na konferenciji će nam
predstaviti istine i predrasude o kupcu.

direktor prodaje, član uprave, METRO Cash & Carry Hrvatska

Tomislav Smolčec direktor je prodaje
i pridruženi član Uprave, zadužen za
prodajne kanale tvrtke METRO Cash &
Carry Hrvatska. Odgovoran je za razvoj
i provedbu strategije u svim prodajnim
kanalima. Nakon stečene diplome na
Ekonomskom fakultetu u Zagrebu,
svoju je karijeru započeo u Jamnici te
je tijekom sedamnaest godina provedenih
u toj kompaniji došao do mjesta
Izvršnog direktora poslovnog područja
prodaje.

Igor Šaravanja član Uprave Alca Zagreb. Prije Alce radio je u ICF-u, Ad Plastiku i  Deloitte-u gdje je stekao iskustvo na rukovodećim poslovima koje je kombinirao s konzultantskim iskustvom na području operativnog managementa, restrukturiranju organizacija, prodaji, izradi strategije i implementaciji Toyotinog Proizvodnog Sustava (lean methods). Diplomirani je inženjer strojarstva sa završenom poslovnom školom.

 

 

Joe Bašić osnivač i direktor MPG-a. Nakon završetka obrazovanja na kanadskoj IVEY SCHOOL of BUSINESS, Joe Bašić je stekao preko 25 godina iskustva u Sjevernoj Americi i Europi. Radeći s vodećim svjetskim i regionalnim kompanijama, kreirao je i implementirao mnoge jedinstvene i učinkovite marketinške strategije s odličnim rezultatima. Ključan faktor uspjeha i karakterističan potpis MPG agencije je tzv. MPG 3 POINT APPROACH. Korištenje ove dokazane tehnike kroz  RETAIL, DIGITAL  i LIVE kanale, MPG kreira INSPIRIRANE TRENUTKE pretvaranjem milijuna kupaca godišnje u potrošače.

Melani Cipot je direktorica prodaje za FOCUS South East. Profesionalnu je karijeru u FOCUSU počela 2007. godine, kada se FOCUS proširio na Sloveniju. Tijekom godina je postala odgovorna za prodaju i analize u regiji te vodi tim koji pokriva Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, BiH, Makedoniju i Crnu Goru. Posjeduje višegodišnje iskustvo u praćenju te analiziranju međunarodnog tržišta promocija, koje će s nama podijeliti na konferenciji.

Saša Kolenko  je partner, član uprave i komercijalni direktor AWT International Grupe, zadužen za FMCG prodaju, marketing i distribuciju u Srednjoj i Istočnoj Europi. Cijelu svoju karijeru posvetio je AWT-u, jednoj od vodećih distribucijskih kuća robe široke potrošnje u regiji. Usavršavao se na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Vienna University of Economics and Business, završio je Global Executive MBA na WU Executive Adacemy u Beču i University of Minnesota – Carlson School of Management.

 

 

Siniša Dorontić je rukovoditelj Trade Marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska u kojoj radi već sedam godina. Siniša ima bogato iskustvo u trade marketingu, planiranju i upravljanju kategorijama, odnosima s kupcima te prodaji. Ima ključnu ulogu u provedbi standarda na prodajnim mjestima  i vodi godišnje planiranje za ključne kupce i veletrgovce. Radeći kao regionalni rukovoditelj za Route-To-Market za HEINEKENOVU regiju Središnja i istočna Europa, značajno je doprinio poboljšanju prodajnih procedura. Radio na implementaciji promotivnih strategija, usklađivanju mjerenja efikasnosti promotivnih aktivnosti u Zapadnoj i Istočnoj Europi, te razvio alat za mjerenje profitabilnosti promocija.

Ante Jelović nakon nekoliko godina provedenih u Intersnacku, daljnji razvoj karijere nastavlja u joint venture kompaniji Adria Snack Company, uspješnom partnerstvu između Francka i Intersnacka.  Na poziciji direktora prodaje zadužen je za prodajne operacije i definiranje razvojnih strategija na razini Adria regije. Prije toga je u Podravki proveo 10 godina gdje je na izvršnoj funkciji bio zadužen za tržišta Zapadne Europe. Magistar ekonomije u području internacionalnog poslovanja i marketinga te certificirani category manager.

Ranko Vučinić je svoju karijeru započeo u GREY grupaciji kao pomoćnik kreativnog direktora, a ubrzo je napredovao do rukovoditelja odjeljenja za odnose s javnošću. Godinama je vodio PR aktivnosti za potrebe domaćeg  prestižnog modnog događaja Cro A Porter. Osim što je na čelu PR tima hokejaškog kluba Medveščak, Ranko istovremeno obavlja i funkciju portparola ovog kluba.

 

 

Jure Radoš, Konzum

Jure Radoš, direktor nabave Konzuma,diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer financije i nakon toga završio Transition to General Management na uglednom INSEAD-u. U Konzumu radi od 2001.na različitim pozicijama, jedan je od najvećih hrvatskih stručnjaka u maloprodaji i sektoru robe široke potrošnje, izuzetan pregovarač i vrstan poznavatelj tržišta u Hrvatskoj i šire.

Marin Pucar, Zvečevo

Marin Pucar diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, te završio studij Professional Diploma in Retailing Management na Leeds Metropolitan Universityju. Nakon diplome zaposlio se u Gavriloviću gdje je prošao put od trgovačkog putnika i product managera do brand managera. U Podravku je došao 2001. godine, a 2008. imenovan članom Uprave.Danas je predsjednik uprave Zvečevo d.d. i na FMCG Summitu će sudjelovati na okruglom stolu na temu uspješnih promocija u FMCG sektoru.

Miodrag Borojević Penny Market Italia

Miodrag Borojević predsjednik je Uprave Penny Market Italia. Karijeru u retailu započeo je prije više od 15 godina u hrvatskom lancu Getro. Zatim je u Kauflandu nekoliko godina radio u Prodaji na području Hrvatske, gdje je bio i prokurist i član Uprave te je internacionalno imao ulogu u širenju Kauflanda na istočnoeuropske zemlje – Rumunjsku i Bugarsku. Od srpnja 2014. u Italiji je predsjednik Uprave Penny Marketa.

Stjepan Roglić Orbico

Stjepan Roglić je diplomirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Potpredsjednik je Orbico grupe, a zadužen je za financije te velike dobavljače Kellogg’s, Shell i Braun. Član je obitelji Roglić, koja je vlasnik Orbico grupe. Grupa je prisutna u 17 europskih zemalja, u kojima obavlja distribucijske i logističke usluge.

Voditelj programa konferencije:

Željko Duvnjak

Željko Duvnjak hrvatski kazališni, televizijski i filmski glumac

Željko je diplomirao glumu na Akademiji dramske umjetnosti i zaposlen je u Zagrebačkom gradskom kazalištu Komedija. Nastupio je u brojnim domaćim igranim serijama i filmovima, pojavio se u više popularnih reklama, posudio glas nebrojenim crtanim likovima, a već više od 25 godina djeluje kao čitač u Hrvatskoj knjižnici za slijepe. Preveo je i uredio nekoliko publicističkih naslova te pisao za tiskane i elektronske medije. Željko je stalni kolumnist rubrike Vox populi u InStore časopisu.

 

Voditelji okruglog stola:

InStore časopis

Renato Stilinović je diplomirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a kasnije i magistrirao na MBA programu koji je Ekonomski fakultet razvio u suradnji s Florida i Kentucky state University, te završio poslovnu administraciju na poslovnoj školi Bled u okviru Henkel akademije. Sa više od 20 godina iskustva u Fmcg industriji i rada u Hrvatskoj, BiH, Makedoniji, Bugarskoj i Keniji, za Reckitt Benckiser, Henkel i CocaCola Company,  krajem 2008 sudjeluje na projektu INSTORE regionalnog B2B magazina, prvo u BiH, a od 2011 u cijeloj regiji. Danas je izvršni direktor INSTORE Hrvatska.

Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Dr.sc. Mladen Vedriš znanstveno-istraživačku karijeru započeo je u Centru za istraživanje migracija Sveučilišta u Zagrebu. Od 2005. profesor na Pravnom fakultetu u Zagrebu, te predstojnik Katedre za ekonomske znanosti. Stručnjak je na području makroekonomskih analiza, regionalnog razvoja, industrijske politike, konkurentnosti. Na tu je temu objavio niz znanstvenih i stručnih radova, te sudjelovao u više domaćih i inozemnih znanstveno-istraživačkih projekata. Profesor Vedriš je stalni kolumnist rubrike Periskop u InStore časopisu.

spacer

Sponzori i prijatelji FMCG Summit-a:

spacer

GLAVNI SPONZOR

SPONZORI

ANALITIČKI SPONZOR

MEDIJSKI SPONZORI

PRIJATELJI KONFERENCIJE

LOKACIJA DOGAĐAJA

Hypo centar

Slavonska avenija 6
10 000 Zagreb
Hrvatska

http://tim-studio.net